söndag 13 februari 2011

Livet i en skokartong - lappsjuka light

Jag har åtminstone kunnat trösta mig med semlor. Igår kom min mamma förbi och vi passade på att baka, ca 40 bullar blev det. Går inte vågen upp efter det här så är det defenitivt något galet med min ämnesomsättning, haha!

Annars känner jag mig bokstavligen rätt insnöad. Nu är jag lite halvtrött på kylan, mörkret och känslan av att det aldrig händer något. Det finns två större saker jag längtar efter, det ena är att få ta tag i Isaks rum som ser för gräsligt ut (oinrett och sönderpillade tapeter) och det andra är min Peugeot som står och fryser i garaget.
Peugeon får jag fortsätta längta efter några månader till, men Isaks rum vette fåglarna om jag inte kommer att gå över huvudet på sambon och fixa nya tapeter till. Den som lever får se, och om jag lever efter att ha sprättat pengar på tapeter lär vi också få se.

1 kommentar:

  1. Semlor for the win! Nu måste vi snart ses så du får träffa lillskrutten innan hon blivit tonåring :D Har en mansförkyld stackare här hemma, men när han blivit frisk så ska jag baka och lätta upp nån studietyngd dag för dig :)

    SvaraRadera